მეორე დედამიწა!!!

NASA-ს კუთვნილი ორბიტალური ტელესკოპით – „კეპლერი“, აღმოაჩინეს პლანეტა, რომელიც აქამდე აღმოჩენილთა შორის, ყველაზე უფრო მეტად ჰგავს დედამიწას. მზისმაგვარი ვარსკვლავის გარშემო ეს პლანეტა 385(365 დედამიწის შემთხვევაში) დღიანი პერიოდით ბრუნავს. ის სასიცოცხლო ზონაში მდებარეობს და მენციერთა მტკიცებით, ცილებზე დაფუძნებული სიცოცხლის გაჩენისთვისაც სრულიად თავსებადია.

Kepler2 damz zona ეკზოპლანეტა კეპლერი-452b, ისევე როგორც დედამიწა, G2 ტიპის ვარსკვლავის – კეპლერი-452, გარშემო ბრუნავს. დედამიწაზე 1,6-ჯერ მეტი ზომის პლანეტაზე, წყლის თხევად მდგომარეობაში არსებობისათვის საჭირო პირობებია, რაც თავის მხრივ, ცილოვანი არსებების გაჩენის უმთავრესი კომპონენტია.

კეპლერი-452b, გედის თანავარსკვლავედში, დედამიწიდან 1400 სინათლის წლის მანძილზე მდებარეობს. მისი დედავარსკვლავის ასაკი დაახლოებით 6 მილიარდი წელია, ანუ 1,5 მილიარდი წლით უფროსია მზეზე, ასევე, 20%-ით ელვარე და 10%-ით დიდია მასზე.

kepler 452b

კეპლერი-452b გახდა 1030-ე ეკზოპლანეტა, რომლის არსებობა დამტკიცებულია, კიდევ 4696 კვლევის პროცესშია(ეკზოპლანეტები„კეპლერი“ მუშაობას აგრძელებს“კეპლერის” მესამე გიროსკოპი მზე იქნება).

“კეპლერი”(NASA).